Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.разбрах

Тренировката на Лара Крофт за перфектно тяло

 

Оценка: (0/5)

Как Алисия Викандер качи 6 килограма и мускулна маса за ролята си.

Те са в центъра на сюжета, защото са силни. Виж за кои жени ти говорим в галерията със снимки.

9 филма с жени-лидери в главните роли

Ако си мислиш, че слабата и стегната Алисия Викандер просто ей така идва на снимачната площадки на Tomb Raider и влиза в роля, то много грешиш.

Актрисата работи къртовски под ръководството на треньор седем месеца, преди да започне снимки за филма. Седем месеца тренировки и шест килограма мускулна маса? Как става това? Ще ти разкажем.

Тренировката на Лара Крофт за перфектно тяло

За извайването на ялото си Викандер се доверява на известния шведски треньор и бивш хокеист Магнус Лигдбек, който трябвало да повиши обмяната на веществата в организма на Алисия и да й помогне да натрупа мускулна маса.

Именно Лигдбек подготвя Александър Скарсгард за участието му във „Легендата за Тарзан“, а по рано е преобразявал Бен Афлек, Бритни Спиърс и Кейти Пери.

►►►Различните лица на Алисия Викандер.

„Това е първата ми роля, за която се налага да тренирам толкова много. Но е много вдъхновяващо за мен. Да, дори до този момент аз още пазя тялото на Лара Крофт“, разказва актрисата.

Тренировката на Лара Крофт за перфектно тяло

На звездата й се налага да тренира самостоятелно, гледайки видеоуроците, които Лигдбек й е подготвил.

„Наложи ми се да поработя усилено, да се отдам на тези тренировки. Ще излъжа, ако кажа, че ми е било лесно и приятно, все едно се разхождам в парка. Беше изключително тежко.“

В основата на тренировките на Викандер са включени упражнения от тежката атлетика: 5-6 пъти в седмицата, скално катерене – 2-3 пъти в седмицата, а също и бокс, и смесени бойни изкуства – 4 пъти в седмицата.

Прибави към всичко това и всекидневните многочасови репетиции, по време на които Алисия тренира триковете за лентата.

Тренировката на Лара Крофт за перфектно тяло

Два месеца след изтощителния спортен маратон актрисата преминава на нов хранителен режим, а натоварването е сменено със сутрешни високоинтензивни интервални тренировки – по 30 минути, и вечерни в спортна зала – по 45 минути.

„Хората си мислят, че за да имат идеално тяло, се налага да висят всеки ден във фитнеса, но не и с моя метод. Достатъчно е по един час на ден. И дори не всеки ден!“, казва Магнус, споделайки впечатленията от работата с Викандер: „Тя е много трудолюбива и отдадена на работата си. Най-трудно за нея беше да си вземе почивен ден.“

5 съвета от треньора на актрисата:

Тренировката на Лара Крофт за перфектно тяло

1. Тренирай не за някого, а за себе си.

2. Следи менюто си. Ти си това, което ядеш.

3. За да се разделиш с излишните килограми за кратък срок и да стегнеш мускулите, включи в тренировките упражнения от тежката атлетика. Но все пак, не пренебрегвай съветите на треньора – те са важни.

4. Вкарай в ред метаболизма си – яж правилните продукти. И разбира се, изключи от менюто си глутена, захарта и млечните продукти. Това ще ти помогне да натрупаш маса.

5. Подхождай осъзнато към спортуването. Избери си правилен стимул и се подготви психически. Нервната преумора и стресът заради незадоволителните резултати могат да ти докарат депресия.


Виж още



Ново в Cosmo