Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Тактиката на шведската... маса

 

Оценка: (0/5)

 

 

Слушай собственото си тяло!

Когато трябва да решим дали да спрем да ядем,
Тактиката на шведската... маса
обикновено обръщаме внимание на външните фактори, а не слушаме тялото си, което ни изпраща сигнали, че вече е сито.

Ако масата е празна, време е да спрем. Ако всички други са станали от масата, загасили са лампата и са излезли от стаята, а ние си седим сами на тъмно, това също е знак да спрем.
Но ако има още малко на дъното на купичката, ще се борим до последно.

Според много психолози повечето от нас са твърде заети с други неща, за да обръщат внимание, как заобикалящият ги свят ги подвежда да ядат повече.Така че:  по-лесно да променим заобикалящия ни свят, вместо ума си!

4 правила за отслабване, които работят на 100%!
Тактиката на шведската... маса

·    Не яж направо от пакета.

Големите пакети карат хората да ядат повече, затова разпределяй храната в по-малки опаковки.
·    Крий изкушаващата храна от погледа.

В предната част на хладилника сложи здравословни храни, а изкушаващите ги скрий отзад.
·    Създай си темпо.

Когато излизаш с приятели, започни да ядеш, когато са донесли храната на всички и, ако е възможно, седни то този, който яде най-бавно.
·    Тактиката на шведската маса.

Ако си на шведска маса, си взимай само два вида храна, дръпни се настрани да я изядеш и се върни за още, след като си я изяла. Така ще ядеш по-малко.
·    Гледай по-малко телевизия.

Тези, които гледат много телевизия, ядат повече, упражняват се по-малко и тежат повече от тези, които гледат по-малко телевизия. Според скорошно проучване тези, които са гледали телевизия един час, са изяли 28% повече храна от тези, които са гледали само половин час.

 


Виж още



Ново в Cosmo