Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Сутрешните навици, които вредят на здравето ти

 

Оценка: (0/5)

 
 

Събуждайки се сутрин....не е ли това най-хубавата част от деня ти?

Сутрешните навици, които вредят на здравето ти

Да! Очаква те нов ден, изпълнен с предизвикателства, красота и нови емоции! Направи събуждането сутрин едно усмихнато начало и избягвай тези рутинни действия, които освен, че могат да помрачат настроението ти, влияят зле и на здравето!

10 задължителни храни за твоята кухня

Виж кои са сутрешните ти навици, които влияят зле на здравето!

Не помрачавай настроението си още със ставането сутрин! Изгради си добри навици, с които ще започнеш деня си с усмивка!
Не помрачавай настроението си още със ставането сутрин! Изгради си добри навици, с които ще започнеш деня си с усмивка!

1. Проверяваш телефона си ...веднага щом се събудиш! 

Остави прегледа на телефона си за малко по-късно!
Остави прегледа на телефона си за малко по-късно!

Да, да...Знаем, че трябва да провериш какво се е случило във Facebook докато си спала! Но да вземеш телефона си още преди да си се събудила е гаранция за тревожност през целия ден!

Вместо това: След като се събудиш остани 5 минути в леглото и се съсредоточи върху дишането си. След като усетиш физическите и психически ползи от тази кратка медитация, със сигурност ще ти стане навик!

►►►ВИЖ ТУК: 6 храни, които ядат щастливите жени!

2. Веднага скачаш в банята

Ако сутрин не си адекватна и веднага трябва да си вземеш душ, за да се събудиш, точно горещият душ може да те превърне от жена-зомби в получовек! След часовете, прекарани в хоризонтално положение, тялото ти има нужда да се разтъпчи, за да се стимулира кръвообръщението.

Вместо това: Не казваме, че трябва да отделяш време преди работа за сутрешен джогинг, но 5-10 минутно разтягане е напълно достатъчно, за да може тялото ти да се събуди. Дори може да го направиш в леглото си, повдигни краката си към гъргите, направи няколко усукващи движения и размърдай отделните части на тялото! Това ще спомогне за повишаване на притока кръв, както и ще мобилизира ставите и мускулите. Освен това е ефективен начин за преодоляване ан болки в гърба, особено ако по цял ден си пред компютъра. 

3. Забравяш да се хидратираш

С чаша вода или чай денят ти ще започне по-лесно!
С чаша вода или чай денят ти ще започне по-лесно!

Сигурни сме, че не излизаш без хидратиращ крем, но хидратира ли тялото си с чаша вода? Когато се събудим сутрин телата ни са дехидратирани и леко кисели, а ние влошаваме положението като добавяме кофеин. 

Вместо това: Изпий чаша вода с прясно изцеден лимонов сок, за да възвърнеш водния баланс в тялото си и да започне свежо новия ден. Чаша чай също е добра алтернатива.

Кои храни да ядеш, когато си стресирана

4. Зареждаш се с въглехидрати

Добави протеин към сутрешната си закуска, за да заредиш тялото си с енергия за по-дълго време.
Добави протеин към сутрешната си закуска, за да заредиш тялото си с енергия за по-дълго време.

Житни култури, препечен хляб, овесена каша...Всички те могат да бъдат здравословен старт на деня, но не самостоятелно! Най-голямата ти грешка, е че приемаш за закуска твърде много въглехидрати и твърде малко протеин! Въглехидратите се абсорбират бързо, което ни дава прилив на енергия, но и спад няколко часа по-късно (и желание за храна).

Вместо това: Позна! Просто добави малко протеин, който да забави усвояването на въглехидратите в кръвния поток. Освен това той ще задоволи апетита ти много по-добре от въглехидратите. Добави шепа ядки към сутрешната си закуска или изяж едно яйце. Също така вместо фреш изяж един цял плод, който е с по-високо съдържание на фибри.


Виж още



Ново в Cosmo