Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Стегни се и бързо влез във форма

Cosmo
 

Оценка: (4/5)

За тези, които имат много по-интересни неща за правене от вдигането на гири в залата, намерихме перфектното решение!

Американците са пощурели по „експресните фитнес центрове“, които предлагат карти с 30-минутен достъп. Ние харесахме идеята и затова измислихме четири начина, с които да съкратиш времето и да подобриш ефекта от тренировката си.

Първи рунд:
По-бързо!

Вкарай в схемата си интензивни елементи. Например при плуване, тичане и колоездене, когато си изморена, можеш да направиш 30 секунди спринт и две минути с по-бавно темпо. Или пък една минута бързо и 30 секунди по-бавно, ако си във форма.

Втори рунд:
Крачка към съвършенство

Редувай интензивни натоварвания в горната и долната част на тялото. Така краката ти ще почиват, когато работиш върху ръце и рамене и обратното.

Трети рунд:
По малко, по-добре

Три десетминутни натоварвания дневно могат да направят с теб същите чудеса, каквито и по-дълъг, но те толкова добре обмислен престой в залата. При това не е задължително да ходиш където и да било. Събуди се с няколко упражнения сутринта, на обяд се разходи с интензивно темпо 10 минути, а вечерта танцувай вихрено вкъщи или навън. Готово!

Четвърти рунд:
Когато имаш малко време, но въпреки това си решена да извадиш максимума от него, най-добре да отидеш до някой кардио уред като да кажем Cardio Wave в Атама.


Виж още



Ново в Cosmo