Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Сбогувай се завинаги с онези 3 кг

Cosmo
 

Оценка: (5/5)

Сбогувай се завинаги с онези 3 кг
Сбогувай се завинаги с онези 3 кг
(само за една седмица)

Трябва спешно да свалиш няколко килограма за онази среща, която чакаше от векове. Ти: (а) примиряваш се с начина, по който изглеждаш и махаш името си от всички снимки във Facebook, на които изглеждаш дебела, (б) спираш да ядеш, или (в) придържаш се към нашия Cosmo-план? Да-а-а, така си и помислихме...

Ето ти новина – Cosmo иска да сподели с теб своя страхотен план за това, как да се отървеш от онези досадни килограмчета само за седмица – при това, без да ти причернява от глад, без странно изглеждащи – и звучащи – диети, или пък – о, Боже! – абсолютна фотосинтеза. Всичко се свежда до няколко малки и лесно изпълними съвета, с които няма да измъчваш тялото (и доброто си настроение).

И така, избери си поне четири вида храни – и, разбира се, фитнес експерт, следвай примерите, които ти даваме по-долу, и ги пригоди към графика си за седем дни. Колкото повече даваш от себе си, толкова повече ще отслабваш и ти гарантираме, че още идната седмица ще се почувстваш – и наистина ще бъдеш – някак по-лека...

Пий основно вода
Забрави енергийните напитки, плодовите сокчета и бирата – всяко едно от тях съдържа около 100 калории. Те карат тялото ти да жадува за още вода, като освен това те издуват. Водата, от своя страна, има нула калории и въглехидрати, и почти никакъв натрий, така че е перфектната напитка за отслабване. И още нещо – тя помага да изхвърлиш излишните течности от тялото си и подобрява метаболизма. Ако ти се струва прекалено скучно да караш само на вода, добави в чашата си резенчета лимон или листа от мента.

Стоп на белия хляб и пастата
Пшеничните продукти – бял ориз, спагети, сандвичи –те подуват, особено в зоната около корема. Простите въглехидрати се усвояват много бързо и те засищат за момента, но скоро отново чувстваш глад и тогава има риск да преядеш. Отиди крачка напред и замести този тип храни с пълнозърнести продукти и зеленчуци поне за седмица. Вместо сандвич с пиле, си направи салата с пиле, а картофките със сос замести с моркови. Въглехидратите, които се съдържат в зеленчуците, се разтварят много по-бавно и оставаш сита за по-дълго време. Освен това съдържат вода, която помага за изхвърлянето на ненужните течности.

Прави кардиоупражнения поне 30 минути на ден
Всяко упражнение, което кара сърцето ти да бие по-бързо, топи калории. Добре е да избереш програма, която натоварва повече мускули, казват фитнес инструкторите. Половин час упражнения прогонват 200 до 300 калории, след което усещаш ръцете, краката и тялото си по-леки. Ще постигнеш още повече, ако редуваш интензивните натоварвания с по-леки. Поне треньорите се кълнат в това.

Пий кафе час, преди да отидеш на фитнес
Ето едно изключение от правилото вода, вода и пак вода. Точно както кафето може да направи деня ти по-продуктивен, така чашка ободряваща кафява течност с малко кондензирано мляко (само 11 калории), или пък черно кафе (5), ще те направи по-енергична за упражненията. Така се изгарят калории, без да си даваш много зор.

Бъди отгоре ... в леглото... всяка вечер
Не, че трябва да ти напомняме колко е важно да се гушкате с твоя човек всяка вечер, но фактът си е факт: ездачката е истински убиец на калории. При тази поза босът си ти, а колкото по-активна си в леглото, толкова по-добре за теглото ти – за някакви си 30 минути можеш да изгориш цели 144 калории. Освен това сексът помага за отделянето на ендорфин, който пък те кара да се чувстваш щастлива и не толкова гладна. Пробвай също обратната ездачка (тоест, с гръб към партньора ти) – това пък помага на дупето ти, а и на неговото настроение. Прекрасно, нали?

Прави по 36 лицеви опори всеки ден
Нали помниш часовете по физическо? Това помага за оформянето на мускулите ти в приятна конфигурация. Прави по 3 серии от 12 лицеви опори всеки ден. Опорите натоварват горната част на тялото, докато кляканията работят за дупето, ханша и бедрата. Бърз съвет: увери се, че гърбът и краката ти са подредени в права линия по време на опорите. Ако добавиш и по една гиричка (не много тежка) във всяка една ръка, ефектът ще е още по-бърз.

Изглеждай слаба на снимките
Нали не мислиш, че всички звезди са като клечки? Ето тайната да изглеждаш като тях на снимките: повдигни брадичката, постави ръцете далеч от тялото и се обърни леко на една страна с единия крак пред другия. Камера: работи!

Отслабни за часове
Яж сьомга за обяд
Тя помага за изграждането на мускулна маса и придава на кожата ти здравословен блясък. Според някои диетолози консумацията на една порция сьомга (без значение как е приготвена), може дори да направи лицето ти да изглежда по-добре очертано.

Стой изправена
Изправената стойка, съчетана с рамене, опънати назад и корем, прибран към гръбнака, те прави да изглеждаш по-слаба и добре оформена.

Клякай
Фитнес инструкторите използват тази техника при спортисти, на които им предстои състезание, защото това очертава добре мускулите. Направи три серии от всяко упражнение, за да стегнеш бедрата, дупето и краката си.

Глътни хапче против подуване
Ако взимаш по една от тези дъвчащи таблетки, които се продават в аптеката, ще намалиш излишното подуване на корема от газовете. Нали искаш коремът ти да е плосък, когато облечеш онази блузка, прилепнала към тялото?

Просто модно правило: Облечи се, а после махни един от аксесоарите – в случая 3 кг.


Виж още



Ново в Cosmo