Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Причините, заради които не отслабваш

 

Оценка: (0/5)

 
 

Водиш ли безуспешна битка с килограмите?

Причините, заради които не отслабваш

Спазваш диета, ядеш почти като птица, а кантарът показва упорито едни и същи килограми? Разкрихме причините, заради които е възможно да не отслабваш! Ако повеч от месец спазваш определен хранителен режим и не виждаш резултатаите, то прегледай нашия списък.

14 храни за плосък корем

Причините, заради които не отслабваш

Виж кои са причините, заради които не сваляш килограми!
Виж кои са причините, заради които не сваляш килограми!

1. Дали всичко е ок с щитовидната ти жлеза?

Ако имаш хипотиреоидизъм, т.е. функцията на щитовидната жлеза е значително намалена, първите симптоми са умора, депесия, постоянна меланхолия и апатия. Мислиш си, че с настъпването на есента това е нормално състояние за всички? В това се крие опасността - в омаломажаване на симптомите като ги приписваш на лошото време, липсата на слънце и мрачната перспектива да живееш следващите шест месеца на тъмно и студено. Ако това състояние не отминава, веднага отиди на лекар и изследвай хормоните тироксин Т4 и трийодтиронин Т3.

2. Твърде спокойна ли си?

Ако в живота ти напоследък има само положителни емоции и събития, ние много се радваме за теб! Но това състояние на благополучие и мир на ума, може да бъде причина за намаляне на обмяната на веществата. Хората, живеещи в т.нар. "положителен стрес" са с по-активна обмяна на веществата и по-лесно губят килограми в сравнение с тези в състояне на "релаксация". Под "позитивен стрес" имаме предвид физически упражнения, емоционална съпричастност на реални хора или герои от книгите...

►►►ВИЖ ТУК: 6 "здравословни" навика, в които да не вярваш!

3. Какво всъщност ядеш?

Въпреки че се храниш минимално, в списъка ти с храни може да има такива, които може да определим като "враг" и заради тях килограмите ти не се променят като, например, тофу, сушени плодове...

4. Спиш ли достатъчно?

Не е тайна, че здравословният сън влияе върху доброто състояние на кожата и цялостното здраве. Но знаеш ли, че той директно влияе и върху теглото ти? Системата е проста: за да се възстанови, тялото има нужда от 7 часа сън на нощ. С по-малко чассове се получава недостиг на енергия. А точно тя е необходима, за да се изгарят мазнините.

9 здравословни храни, с които не трябва да прекаляваш

5. Храниш ли се повече вечер?

Ако сутрин пиеш чаша кафе, на обяд изяждаш една салата, а вечер си организираш празник на корема, то всички калории, които си приела тогава, ще си останат в тялото ти! До 12.00 ч. приетите калории се разделят на две, от 12.00 до 18.00 ч. остават същите, а след 18.00 ч. се умножават по две!

►►►ВИЖ ТУК: 6 вредни диети, които да забравиш!

6. Смяташ ли, че си постоянно гладна?

Обикновенно си мислиш, че щом си гладна, значи отслабваш. Това обаче не е така! Ако се чувстваш гладна, всичко, което приемаш се трансформира в мазнини, тъй като тялото е под стрес и не знае кога ще бъде следващия прием на храна. 

Яж често и по малко, за да не подлагаш организма си на стрес!
Яж често и по малко, за да не подлагаш организма си на стрес!

7. Мръзнеш ли?

Телесните мазнини са необходими не само за функционирането на организма, но и за по-банални неща като защита от студа. Ако се обличаш леко или отоплението вкъщи или в офиса не е добро, тялото ти съхранява повече мазнини, за да се гарантира нормалното функциониране на вътрешните органи, тъй като колкото по-ниска е температурата, толкова по-бавно работят всички системи. 

►►►ВИЖ ТУК: 12 фитнес мита, в които да спреш да вярваш!

8. Може би си достатъчно слаба?

Тялото ти има вътрешни правила и знае кое е теглото, което е нормално за теб. Драстичната загуба ан тегло е не само опсна, а и смъртоносна, така че спри да се оплакваш, че не отслабваш и започни да се храниш нормално.

9. Смяташ ли, че страдаш от запек? 

Ако отделителната ти система не функционира нормално, то това, че не сваляш килограми се дължи на факта, че червата ти са пълни. Увеличи приема на вода и яж повече храни с фибри. Така лесно и бързо ще коригираш ситуацията.

10. Възможно ли е да прекаляваш с тренировките?

Ако си постоянен посетител на фитнеса, най-вероятно не сваляш килограми, защото вместо мазнини, изграждаш по-тежка мускулна маса. Но кое е важното -числото на кантара или формата на тялото ти?


Виж още



Ново в Cosmo