Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Правилните храни

 

Оценка: (0/5)

Правилните храни
Правилните храни © Искаш това тяло? Можеш да го имаш! (Shutterstock.com)
Хапни си тези вкусотии, преди да излезеш да се забавляваш, и ще си толкова заситена, че няма да рискуваш по-късно да се натъпчеш със сладко и изобилни количества мазно сирене.

Хумус

Тази хранителна паста, направена от нахут и тахан, е претъпкана с фибри и протеини, които те засищат. Прибави 2 чаени лъжички към зеленчуците си или към пълнозърнести крекери и ще вземеш препоръчителната си дневна доза фибри.

Черен шоколад

Проучванията показват, че ако си хапнеш няколко блокчета, засищаш глада си както за сладки, така и за солени храни. Освен това шоколадът увеличава производството на ендорфини от организма, а те ти помагат да се чувстваш страхотно и да нямаш нужда от храна за успокоение.

Зеленчукова супа

Само една чаена чаша ти помага да се чувстваш сита по две причини:
1)Зеленчуците са пълни с фибри, а те те засищат за по-дълго време.
2) Водата запълва стомаха ти и оставя по-малко място в него за вредни храни.

Пуканки

Изглеждат като чист въздух, но тези мънички зрънца всъщност са малки машини, пълни с фибри, които наистина те засищат. Бонус: те имат ниско съдържание на калории, така че можеш да си ги хапваш в огромни количества без никакви угризения.

Бадеми

Съдържат протеини, фибри и добри мазнини, които забавят храносмилането. Това означава, че имаш повече време, преди отново да огладнееш. Трябва обаче да внимаваш с количествата: една малка шепа (около 14 бадема) съдържа грубо казано около 100 калории.

Нискомаслено кисело мляко

Протеинът има нужда от много време да напусне стомаха ти, а това млечно чудо съдържа огромни количества.


Виж още



Ново в Cosmo