Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Несправедливост! Ниските отслабват по-трудно

 

Оценка: (0/5)

 
 

Да качиш 2 кг., когато си висока 175 см е нищо работа. Но когато си 150-155 см, излишното веднага си проличава.

Несправедливост! Ниските отслабват по-трудно

Но ето ти още по-голяма несправедливост – свалянето на тези пусти 2 кг. е много по-трудно, когато си миньонче.

Забавните ситуации в живота на миньончетата - в галерията долу:

12 комични ситуации, които само ниските момичета разбират

Ниските жени имат по-бавна обмяна на веществата. Обикновената жена има основно ниво на метаболизма, което се равнява на 1400 ккал. Това означава, че дори да не прави друго, освен да лежи в леглото за 24 ч., тя ще изгори 1400 ккал. За съжаление, представителките на нежния пол, които са високи около 150-155 см. често изгарят само 1200 ккал дневно. За сравнение, грациозните амазонки, които се издигат на височина 175 см и нагоре горят по 1750 ккал или повече.

Защо животът те е наказал така?

Кратко обяснение: колкото по-компактно е едно тяло, от толкова по-малко енергия се нуждае. Съответно изгаря по-малко.

По-обширно обяснение: по-ниските жени буквално са по-крехки – общата маса на техните мускули, органи, кости и съединителни тъкани (на практика цялото им тяло, без водата и мазнините) – е по-малка от тази на високите. Тази обща маса всъщност е най-важният фактор за това колко калории гориш по време на покой, докато се разхождаш или тренираш.

►►► 17 истини за живота на ниските момичета

Учените са стигнали дори по-далеч в проучванията си по въпроса. Изследвано, публикувано в медицинския журнал PLOS ONE показва, че общия размер на бъбреците, мозъка и мускулите е отговорен с 43% за нивото на метаболизма на човешкото тяло. И, да, размерът на органите е пропорционален на ръста!

Несправедливост! Ниските отслабват по-трудно

При никакви положения не можем да наречем Ева Лонгория пълна, но сигурно полага повече усилия за фигурата си от Карли Клос

И за да станат новините още по-трагични, ниските жени изглежда имат по-малко мускули от високите. В крайна сметка, изисква се по-малко мускулна сила, за да мръднеш нисък крак, отколкото висок. А както е добре известно, мускулите горят повече калории.

Но има светлина в края на тунела. Виж какво трябва да направиш, ако си миньонче, което иска да забърза своя метаболизъм.

1. Храни се според нуждите си

Съобразявай основните ястия и междинните закуски с глада и енергийните си нужди, вместо да си мислиш, че можеш да хапваш колкото високите дами (и да проклинаш съдбата, че не си толкова слаба, колкото тях). Ако наистина се вслушаш в сигналите на тялото си, автоматично ще започнеш да консумираш по-малко храна. Все пак, колко си гладна зависи от нивото на метаболизма ти. Хората с по-бърз метаболизъм обикновено се чувстват и по-често гладни, сочат проучванията.

2. Вдигай тежести

Несправедливост! Ниските отслабват по-трудно

Макар да е невъзможно да пораснеш на височина, можеш да накараш мускулите ти да станат по-големи. А това няма как да се случи с джогинг в парка. Тръгвай към фитнеса, момиче. Ако имаш възможност, наеми си личен треньор поне за първия месец, за да ти покаже правилните упражнения, как да се държат уредите и какво работи най-ефикасно точно за теб. Вдигай тежести поне 2-3 пъти седмично и скоро ще започнеш да забелязваш разликата. И не се страхувай от многото килограми, които ще легнат на крехките ти плещи. Всеки треньор ще ти каже, че е по-добре да вдигнеш 20-килограмов дъмбел три пъти, отколкото 3-килограмов 20 пъти.

►►► 6 вредни диети, които да забравиш

3. Увеличи протеините

Те са чудесни за отслабване, тъй като са много засищащи и спират дразнещите колебания в нивата на кръвната захар. Очевидно, щом се опитваш да намалиш калориите, протините ще ти помогнат.

Протеините са свързани и със съвета за вдигането на тежести, респективно с покачването на мускулната маса. Когато се опитваш да увеличиш мускулите си, трябва да ядеш между 0,4 гр до 0,55 гр протеини на килограм твое тегло, четири пъти дневно.

4. Обърни внимание на витамините и минералите

За да отслабнеш, трябва да изгаряш повече калории, отколкото приемаш. В твоя случай, това би означавало да стигнеш до 1200 ккал ило дори по-малко дневно. За да нямат хранителните ограничения опасност за здравето ти, необходимо е да набавяш жизненоважни вещества, като витамини и минерали, от хранителни добавки. Пробвай с мултивитамини, които съдържат калции, фибри, витамин B12 и други. Имай предвид, че не е препоръчително да минаваш на диета под 1200 ккал на ден, без предварително да си се консултирала с лекар и минала необходимите изследвания. Успех!


Виж още



Ново в Cosmo