Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Най-модерните (и ефикасни) диети на годината

 

Оценка: (0/5)

 
 

Представяме ти 7 безопасни, супер прости и ефикасни диети, които набраха популярност през тази година.

Най-модерните (и ефикасни) диети на годината

1. Чревна диета

Учените отдавна са доказали връзката между правилното функциониране на червата и наднорменото тегло. Но до този момент "специалистите по хранене" са гледали на червата само като отделителна система. Един нов поглед към нещата представя диетологът ХенриетаНортън, която е посветила много години в изследване на чревните бактерии. В действителност, цялата диета се свежда до нормализиране ан храносмилателния процес и регулиране на ефективното взаимодействие между колониите  бактерии  в червата. Когато тази работа е нормализирана, на тялото не му е трудно ефективно да разгражда мазнините и въглехидратите да се превръщат в енергия (ще ти разкажем повече за тази диета в някой от следващите материали)

Най-модерните (и ефикасни) диети на годината

2. Диета ФОДМИП

Сложното име е съкращение на: ферментиращи олигозахариди, дизахариди, монозахариди и полиоли. Именно тези вещества в храните се предполага, че трябва да се избягват, за да се отслабне и най-важното - да се намали обема на стомаха. Диетолозите смятат, че тези вещества нарушават храносмилането и причиняват подуването на корема, чревни спазми и нарушения в усвояването на мазнини, което води и до затлъстяване. При тази диета се очаква да бъдат елиминирани храни като чесън, лук, аспержи, боб, растително масло, зеле, гъби, всички месни полуфабрикати, колбаси, мюсли, зърнени храни, кашу, шам-фъстък, всички млечни продукти и заместители на захарта (ако не е от жизнена необходимост).

9 здравословни храни, с които не трябва да прекаляваш

3. Диета Кардашиян

Диетолог изготвя тази диета за Ким, за да възвърне формата си след раждането. Тя споделя режима си със своите последователи и гарантира ефективността й от личен опит. Ким се храни 4 пъти дневно като консумира не повече от 1800 калории дневно. За закуска хапва яйце или омлет със зеленчуци, за втора закуска кисело мляко с плодове, извара с ядки или сладки чушки с хумус, за обяд пуйка или риба със зеленчуци, а за вечеря зеленчукови спагети, пилешко с тиквички или задушени зеленчуци. Диетата ти позволява да отслабнеш до 5 кг на месец, без опасност за здравето. 

►►►ВИЖ ТУК: Съвети за отслабване от диетолога на Кардашиян!

4. Сърдечна диета

Това е схема на хранене, която позволява да се подобри значително съсоянието на сърцето и кръвоносните съдове, а загубата на тегло е приятен страничен ефект. Необходимо е да се храниш 5 пъти на ден, като в първите хранения се използват само зърнени храни и млечни продукти, в средата на деня са ястията с ориз, тестени изделия и зелечуци, а последното хранене е с чист протеин. Добре е да пиеш по една чаша сухо червено вино за обяд или вечеря.

Най-модерните (и ефикасни) диети на годината

5. Детокс-вода

Идеята е проста: в дневното количество вода, което приемаш, добавяш съставки, съдържащи витамини, които стимулират работата на червата и преработването на лошо усвояваната храна. На литър вода може да добавиш половин краставица, сок от един лимон, 5 ягоди, клонче босилек, джинджифил, листа от мента. Препоръчва се да се пият най малко 1,5 литра детоксикиращи напитки на ден, като е добре да се откажеш от кафето, чая, сладките напитки и алкохола.

Каква е твоята закуска според зодията

6. Медена диета

Звучи прекалено хубаво, за да е истина! Но експертите по хранене настояват: ако преди лягане хапваш по една чаена лъжичка мед, разграждането на мазнините в тялото ще стане много по-бързо, което ще ти позволи да намалиш теглото си без да налагаш сериозни промени в дневния си хранителен режим. 

7. Всичко, което се вписва в баланса

Разработена е система, чрез която може да ядеш каквото и да е, стига да не превишаваш дневната норма, която трябва да изчислиш за себе си. Ежедневно трябва да приемаш по 2 грама протеин на килограм телесно тегло, 1 грам мазнини и около 2-3 грама въглехидрати. Ако вземем пример жена с тегло 60 кг. , дневно тя се нуждае от:

140 г въглехидрати / 558 ккал

133 г протеин / 532 ккал

40 мазнини / 360 ккал.

Като в този баланс може да ядеш всичко!


Виж още



Ново в Cosmo