Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Надебеляваш ли заради работата си?

Детелина Стаменова
 

Оценка: (5/5)

Избегни тези капани за угояване на работното място.

Хапва ми се нещо 1
Заета си и ядеш сухоежбина
Тестените храни, които хапваш “за да спестиш време”, може да са проблем при общото изчисляване на приетите калории на ден. Когато не успяваш да намериш никакво време да излезеш, поне си вземи нискокалорични, пълнозърнести бисквити и някакъв плод.

Хапва ми се нещо 2
Три следобед – някой да иска нещо сладко?
Час-два след обяда нивото на захарта спада и на теб ти се хапва нещо сладко. Бъди подготвена за този период и вместо поредното свръхкалорично изкушение извади от чантата си пакетче стафиди или плодове.

Хапва ми се нещо 3
Работа до късно = късна вечеря
Когато работиш до късно, обикновено вечеряш по никое време, а това, както си чувала хиляди пъти, е много вредно. Затова по-добре хапни  на работното място мюсли или нещо пълнозърнесто, което ще те засити и щом стигнеш до вкъщи, няма да се нахвърлиш на храната.

Хапва ми се нещо 4
Непрекъснато мислиш за храна
Ако се изкушаваш непрекъснато от разни неща, се старай основните ти хранения да са протеинови (месо, риба, яйца), които ще те “натъпчат” задълго. И дръж кофичка кисело мляко наблизо – протеинът в нея и количеството от 400 г със сигурност ще те заситят.

КУПУВАЙ СИ ПРЕДВАРИТЕЛНО ИЗМИТИ И НАРЯЗАНИ ЗЕЛЕНЧУЦИ, ГОТОВИ ЗА УПОТРЕБА – ТАКА Е ПО-ВЕРОЯТНО ДА СИ ГИ СГОТВИШ.

Минус калории
Топ три в помощ на изгарянето на калориите
1. Пий студена вода, защото тялото ти изразходва 100 калории, за да затопли 800 мл вода до човешката температура.

2. Пий кафето си на възможно най-светлото място вкъщи, защото слънчевата светлина разбужда метаболизма на тялото.

3. Лягай си рано, защото дълбокият сън води до по-бърз обмен на веществата. При всички случаи сънят, който продължава 7-9 часа ти е достатъчен, за да се възстановиш.

Чувствам очите си сухи. Как да се предпазя от това?
Според скорошни изследвания това може да се получи, когато не приемаш ежедневно достатъчно вода – става въпрос за около 1,5 л. Дори ако сухите очи са причинени от заболяване, водните молекули могат да спомогнат за намаляване на симптомите. В случай че прекарваш доста време пред компютъра, се старай да мигаш често. Понякога проблемът е в прекалено сухото помещение, което можеш да “овлажниш”, като сложиш някъде голяма купа вода. Когато вятърът духа силно и във въздуха има безброй палави прашинки, си сложи слънчевите очила. При всички положения, ако дълго време чувстваш очите си сухи, отиди на офталмолог, където могат да установят причинителя и да преценят какви капки да ти предпишат.


Виж още



Ново в Cosmo