Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Как да свалиш излишните килограми след Великден

 

Оценка: (0/5)

 
 

Влез във форма за 7 дни!

Как да свалиш излишните килограми след Великден

Следвай този 7-дневен хранителен режим, за да свалиш излишните килограми, натрупани по време на почивните дни. След похапването на козунаци е време да преминеш на по-лек режим!

23 изненадващи храни, които свалят килограми

Как да свалиш излишните килограми след Великден?

Погрижи се за добрата си форма след великденското преяждане!
Погрижи се за добрата си форма след великденското преяждане!

Понеделник

Закуска: Голямо червено смути. Може да комбинираш морков, цвекло, грозде, грейпрут, смлени семена (ленено, слънчогледово, тиквено) и лъжица мед.

Започни деня си с това зареждащо смути, богато на антиоксиданти.
Започни деня си с това зареждащо смути, богато на антиоксиданти.

Обяд: Салата от спанак и авокадо

Следобедна закуска: Шепа безсолни ядки и една червена ябълка

Вечеря: Салата табуле със зеленчуци. Може вместо булгур да използваш киноа и да добавиш към нея задушени зеленчуци.

Вторник

Закуска: Голямо червено смути

Обяд: Зеленчукова супа с нахут

Нахутът е с високо съдържание на фибри, които действат добре на храносмилателната система.
Нахутът е с високо съдържание на фибри, които действат добре на храносмилателната система.

Следобедна закуска: Шепа ядки и плод

Вечеря: Млечна салата или дзадзики плюс зеленчуци на грил. Киселото мляко притежава живи бактерии, което повишава имунитета и действа добре на храносмилателната система.

►►►ВИЖ ТУК: 15 не диетични храни, от които отслабваш!

Сряда

Закуска: Зелено смути - богато на добри мазнини, антиоксиданти и фибри, които ще те държат сита до обяд. Може да комбинираш киви, зелено грозде, спанак, кресон, смлени семена. 

Пролетта е сезона, в който може да се насладиш на разнообразието от зелени зеленчуци!
Пролетта е сезона, в който може да се насладиш на разнообразието от зелени зеленчуци!

Обяд: Зеленчукова супа с нахут

Следобедна закуска: Ядки и червена ябълка

Вечеря: Хумус с лимонов сок и салата. Лимоновият сок помага метаболизмът ти да работи на по-бързи обороти, докато нахутът е с високо съдържание на фибри, които подпомагат храносмилателната система.

Четвъртък

Закуска: Голямо червено смути

Обяд: Задушени броколи, към тях може да добавиш нарязани репички и слънчогледови семки като овкусиш с малко зехтин и лимонов сок. 

Следобедна закуска: Ядки и плод

Вечеря: Сьомга и спанак

Сьомгата е богата на омега 3 мастни киселини, а спанакът на желязо.
Сьомгата е богата на омега 3 мастни киселини, а спанакът на желязо.

►►►ВИЖ ТУК: 5 вкусни варианта за пролетна диета!

Петък

Закуска: Кисело мляко и плод

Обяд: Лека зеленчукова супа с целина и праз

Следобедна закуска: ядки и червена ябълка

Вечеря: Задушени зеленчуци с бадеми и джинджифил. Джинджифилът засилва имунитета и балансира стомашно-чревната флора.

Включи в ежедневното си меню джинджифила! Той е пълен с полезни вещества!
Включи в ежедневното си меню джинджифила! Той е пълен с полезни вещества!

Събота

Закуска: Малка купичка с мюсли

Обяд: Лека зеленчукова супа с целина и праз

Следобедна закуска: Шепа ядки и плод

Вечеря: Салата от цикория, бадеми и портокал. Листата от цикория са богати на антиоксиданти, а бадемите регулират нивата на кръвната захар. Комбинацията от оцет и горчица в дресинга пък ще ускорят обмяната на веществата.

Как да свалиш излишните килограми след Великден

Неделя

Закуска: Малка купичка с мюсли

Обяд: Млечна салата или дзадзики

Следобедна закуска: Ядки и плод

Вечеря: Салата от леща и зеленчуци. Лещата е чудесен източник на желязо и осигурява дълготрайна енергия и издръжливост.

Активизирай организма си като му набавяш необходимите вещества, включи лещата в задължителното си седмично меню.
Активизирай организма си като му набавяш необходимите вещества, включи лещата в задължителното си седмично меню.


Виж още



Ново в Cosmo