Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Как да стопиш мазнините на корема

 

Оценка: (0/5)

 

Искаш стегнат корем? Прочети как да го постигнеш!

Как да стопиш мазнините на корема

Ще ти разкрием как с няколко стъпки ще се приближиш до идеално оформената талия, за която мечтаят толкова момичета, чиято проблемна област е точно корема! Ако и ти си сред тях, виж как бързо може да се отървеш от мазнините там!

9 здравословни храни, с които не трябва да прекаляваш

Как да стопиш мазнините на корема

1. Кратки и интензивни серии. Добри новини за тези от вас, които мразят скучните продължителни тренировки! Вместо да бягаш на монотонната пътека, по-добър резултат ще дадат кратките интервални упражнения, които действат много по-натоварващо!

Бонус при този тип тренирвка - продължаваш да гориш калории до 16 часа след тренировка!
Бонус при този тип тренирвка - продължаваш да гориш калории до 16 часа след тренировка!

2. Прави всичките си упражнения със стегнат корем. Най-честата грешка, която правиш, е че при работа за други части на тялото, натоварваш единствено тях, работи многостранно, като държиш тялото си стегнато.

Стегни мускулите на корема и при сутрешния си джогинг!
Стегни мускулите на корема и при сутрешния си джогинг!

ВИЖ ТУК: 12 фитнес мита, в които да спреш да вярваш!

3. Използвай зехтин. Специалистите твърдят, че той съдържа съединения, които стимулират хормон в стомаха, изпращащ сигнали към мозъка, че е пълен. По този начин намаля апетита и ще те предпази от преяждане!

Колкото и да ти звучи странно, зехтинът ще намали обиколката на талията ти!
Колкото и да ти звучи странно, зехтинът ще намали обиколката на талията ти!

4. Хидратация, хидратация, хидратация! Това е от решаващо значение за регулиране скоростта на метаболизма (и следователно изгарянето на мазнините). Пиенето на 8 чаши дневно вода, ще помогне на тялото ти да работи по-ефективно!

5. Не се приближавай до хладилника минимум два часа преди да си легнеш. Когато спиш искаш тялото ти да се бори с мастните запаси, а не с вечерята, която си хапнала току що, нали?

ВИЖ ТУК: Динена диета - отслабвай лесно и вкусно!

6. Бъди спокойна. Когато тялото ти усеща, че си претоварена, то автоматично започва да произвежда кортизол, хормон, който е доказано, че стимулира образуването на допълнително място за съхранение на мазнините в червата. Да, гадно. Когато се чувстваш напрегната, затвори очи и вдишвай дълбоко в продължение на 5 минути. Веднага ще се почувстваш по-спокойна, което трябва да успокои и коремните саботьори.

7. Наспивай се. Когато не си осигуряваш достатъчно сън, предизвикваш повишено производство на хормони, един от които е кортизол. Когато получаваш нужното количество сън всяка нощ,  регулира метаболизма ти.

Осигури си поне 8 часа сън, за да може тялото ти да се чувства спокойно и балансирано!
Осигури си поне 8 часа сън, за да може тялото ти да се чувства спокойно и балансирано!

8. Яж на всеки три часа. Може би си мислиш, че като отрежеш порцията си за обяд, режеш и приема на калории дневно и така ще отслабнеш, но всъщност правиш точно обратното! При дългите периоди без храна тялото ти минава на режим глад и започва да складира като мазнини всичко, което си яла, тъй като не знае кога ще започнеш да се храниш отново.

23 изненадващи храни, които свалят килограми

9. Мини на зелено. Избери всякакви зеленолистни зеленчуци, които освен, че са бедни на калории, са пълни с витамини и засищат! 

Къдрава салата, спанак, зеле, броколи ...нека зеленият цвят преобладава в чинията ти!
Къдрава салата, спанак, зеле, броколи ...нека зеленият цвят преобладава в чинията ти!

10. Придържай се към една или две напитки. Когато пиеш повече, не забравяй, че алкохолът се усвоява като захар, а захарта се превръща в мазнини. Бъди умерена в према на алкохол, катоо най-нискокалорично е виното.

Не прекалявай с алкохола, ако искаш да се разделиш с мазнините в областта на корема.
Не прекалявай с алкохола, ако искаш да се разделиш с мазнините в областта на корема.

11. Спри да се теглиш непрекъснато. Има много доказателства, че килограмите не са пряко свързани с перфектното тяло! Когато трупаш мускупи е нормално да не сваляш килограми, защото те са по-теки от мазнините! По-добре се погледни в огледалото, така наистина ще забележеш, че усилията ти дават резултат.

ВИЖ ТУК: 12 съвета от Блейк Лайвли за перфектно тяло!

12. Прави силови упражнения няколко пъти седмично. Колкото и да е полезно кардиото за топенето на мазнини, не е достатъчно, за да получиш желаните резултати! Тежестите и упражненията са също толкова важни, за да се видят оформени мускули на корема. Колкото повече мускули имаш, толкова по-ефективно тялото ти обработва калориите.

13. Яж черен шоколад. Сериозно! Той е пълен с цинк, който е най-добрия приятел на корема ти. Цинкът повишава нивата на циркулиращия хормо лептин, който регулира енерийните ти разходи, мазнинните складове и апетита! Разбира се, похавай в умерени количества!

Още едно полезно качество на черния шоколад, няма как да не го обичаме, нали?
Още едно полезно качество на черния шоколад, няма как да не го обичаме, нали?


Виж още



Ново в Cosmo