Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Как да се храниш здравословно навън

Cosmo
 

Оценка: (5/5)

Има толкова много хора, с които излизаш да вечеряш, но толкова малко от тях са на диета като теб... И все пак това, че пазиш линия, не означава, че не може да се впишеш в компанията.

Стой далеч от хлебчетата.
Ако си наложиш да не се присягаш към кошницата със запечени филийки или питки, ще избегнеш допълнителното събуждане на апетита, покачването на кръвната захар... и изобщо ще хапнеш по-малко.

Двойна порция риба.
Две печени риби съдържат по-малко мазнини от всяко пилешко или телешко ястие, но пък получаваш същата доза енергия.

Наслади се на чаша червено вино.
Чаша червено вино може да спомогне за намаляването на холестерола, да събуди метаболизма ти и да поддържа ниски нивата на кръвната ти захар.

Дон Домат е цар
Ако днес си решила да хапнеш паста, избери доматен сос, а не твърде тежките и калорични сметанови заливки.

Контрол върху сосовете
Помоли да ти сервират сосовете отстрани, за да можеш да си сложиш само няколко лъжички за вкус. За съжаление повечето вкусни сосчета са доста енергийни и може да се окажат препъникамъче в диетата ти.

Поглези се
Понякога му отпускай края и си поръчвай например десерт, който обичаш. Но не се чувствай виновна въпреки милиардите калории в него. Шоколадът, мазните сирена и пържените храни не са грях, когато се приемат в умерени количества.

Изправи се
Правилната стойка по време на хранене не само помага срещу проблеми с гръбнака, но и спомага за по-правилно смилане на храната. Пък и винаги изглеждаш по-добре, когато си изправена.

Клиника за звезди
Катрин Зита-Джоунс
„Мога да ям денонощно топъл бял хляб с масълце.“
Изненадващо, но факт: подобно пристрастяване говори за непоносимост към пшеницата или маята. Когато хапваме храни, които тялото ни не понася, то произвежда ендорфини за смекчаване на негативната химическа реакция. Тя трябва да пробва ръжен хляб без закваска.

Съвет за пречистване
Два дни са достатъчно време, за да прочистиш тялото си от натрупаните токсини. Яж сурови зеленчуци и плодове и пий само фрешове. След два дни се захрани с постен гювеч, ядки и семена, протеини. Но не прекалявай с диетата!


Виж още



Ново в Cosmo