Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Как да се храниш правилно в офиса

Амалия Паунова
 

Оценка: (0/5)

 

Ето ти няколко съвета за здравословно хранене!

Сигурно си чувала много пъти колко е важно работещата жена да се грижи за здравето и благосъстоянието си.

Как да се храниш правилно в офиса

Правилното хранене е в основата на здравословния живот и жените, които работят много, трябва да се грижат добре за себе си, за да не се разболяват.


Избягвай преработените храни.

Много е важно да консумираш минимални количества преработени храни напитки.

Разкарай ги от кухнята  и се зареди само с натурални пресни храни. Неща като бисквитки, вафли, торти, пасти и всякакви подобни трябва да бъдат махнати. Храни с бяло брашно, прекалено много сол или захар, с подобрители и консерванти, причиняват най-различни болести.


Носи си домашна храна за обяд.

По-добре да си носиш домашна храна в офиса, вместо да ходиш в кафенето или близкия ресторант.

Домашно приготвената храна ти осигурява здравословна диета, изцяло базирана на нуждите и предпочитанията ти.


Храни се балансирано.

Понеже жените са предразположени към анемия, яж поне един листен зеленчук дневно.

Прясна салата и порция храна, богата на калций, например млечни продукти, са идеални, защото жените имат нужда от повече калций от мъжете.


Не яж джънк(чипс, вафлички и други подобни) на работа.

За похапване между основните хранения, си носи плодове – сухи, или пресни – защото са хранителни и засищат глада.

Чипсът, солетите и бисквитките са само празни калории, без никаква хранителна стойност и от тях се дебелее. По-добре яж фурми, сливи, кашу, бадеми, фъстъци. През лятото наблягай на пресните плодове.


Пий много вода

Винаги имай бутилка с вода в офиса, за да си добре хидратирана.

Дехидратацията те прави летаргична и уморена.


Намали кофеина.

Намали кафетата и чайовете на работа до под четири чаши дневно.

Прекалено многото кофеин не само ще те дехидратира, но ще изчерпи калция и ще ти причини ранна остеопороза. Същото се отнася и за пушенето. Спри, за да си по-здрава.


Упражнявай се всеки ден.

Един час гимнастика дневно си е почти задължително.

Това ще ти осигури добро здраве в дългосрочен план.


Виж още



Ново в Cosmo