Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Как да отслабнеш, докато си хапваш?

Cosmo
 

Оценка: (5/5)

Диетите са толкова изтъркани и скучни. По-добре вкуси от храните, които включват метаболизма ти на бързи обороти и започни да гориш калории със същата скорост.

Канела
Без да навлизаме в пълното научно обяснение защо наистина помага, ако добавяш 1/4 супена лъжица от тази подправка в нещо, което обичаш да си хапваш всеки ден – овесени ядки, кисело мляко, сосове – кръвната захар в клетките ти започва работа, за да ти достави енергия и така по-малка част от нея се превръща в мазнини.

Зелен чай
Една от съставките му, кофеинът, е стимулант, който забързва пулса и кара организма ти да гори калории по-бързо. Освен това зеленият чай съдържа катехин – вещество, за което експертите вярват, че гори мазнините в коремната област. Опитай да пиеш поне 300 ml дневно.

Кисело мляко
Репутацията на млечните продукти не е особено добра заради високите им калорични стойности. За сметка на това киселото мляко, както нискомасленото, така и нормалното, съдържа пробиотици - „приятелски“ настроени бактерии, които всъщност ти помагат да намалиш количеството мазнини, което поглъща тялото ти.

Кафе
Вече ти казахме, че кофеинът забързва метаболизма. Той освен това стартира процеса на липолиза в тялото ти (разграждането на мазнини). Една-две чаши на ден е идеалната доза.

Червени люти чушлета
Тези чудеса на природата притежават повишаващата метаболизма съставка на име капсаицин. Тя е и виновникът за огнения им вкус. В добавка към това капсаицинът увеличава телесната ти температура като по този начин допълнително тласка метаболизма ти към горене на калории.

Пиле и риба
Всъщност хабиш енергия, докато храносмилаш, и тялото ти гори повече калории, докато смила протеин, отколкото когато смила мазнини и въглехидрати. С други думи, ако хапваш чист протеин под формата на пиле, риба, тофу, всеки ден, метаболизмът ти ще продължи да работи дълго след като си приключила с ястието си.


Виж още



Ново в Cosmo