Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Яж и отслабвай

 

Оценка: (0/5)

 

Предлагаме ти рецепти на три диетични салати, които ще заменят вечерята ти

Топлото време вече е факт и в пълна сила важи мотото „ще отслабна до морето“. Особено ако ти си открила, че любимите ти къси панталонки не ти стават, а банският ти стои не точно така, както ти се иска.

Без паника! Ние знаем как да се разделиш с излишните килца. Бързо, здравословно и с удоволствие.

Яж и отслабвай

Тези храни ще те спасят от стреса. Виж кои в галерията долу.

Кои храни да ядеш, когато си стресирана

►►►Поучи се от звездните диети. Ето какви грешки допускат известните.

Салата с риба и зеленчуци

Яж и отслабвай

Бърза и лесна за приготвяне салата, която можеш да променяш според вкуса си, добавяйки различни видове риба, салати и свежи зеленчуци.

Време за приготвяне: 20 минути

Тегло: 320 г

Протеини: 26 г

Мазнини: 8 г

Въглехидрати: 6 г

Калоричност: 214 kcal

Състав (за една порция):

филе от риба (треска, сьомга, камбала) – 100 г;

домати – 50 г;

краставици – 50 г;

зелена чушка – 50 г;

микс от листа от салати - 50 г;

натурален йогурт – 25 г;

сол и подправки – на вкус.

Начин на приготвяне

Филето от риба го приготви на пара, леко го изстуди и накъсай на парченца. Нарежи зеленчуците на филийки, зелените листа на салатата накъсай на парчета. Посоли йогурта и добави към него подправки на вкус. Смеси всички съставки и залей салатата.

Салата с ягоди и тофу

Яж и отслабвай

Постна салата с полезното и богато на протеини тофу. Ако не си веган, можеш да замениш тофуто с нискомаслена зърнеста извара. Ще стане не по-малко вкусно.

Време за приготвяне: 10 минути

Тегло: 220 г

Протеини: 10 г

Мазнини: 14 г

Въглехидрати: 8 г

Калоричност: 215 kcal

Състав (за една порция):

зелена салата – 100 г;

ягоди – 50 г;

тофу – 50 г;

орехи – 25 г;

балсамов оцет – на вкус;

сол и пипер – на вкус.

Начин на приготвяне

Нарежи тофуто и ягодите, големите листа на салатата накъсай с ръце. Смеси всички ингредиенти, подправи с оцета, солта и пипера на вкус.

Зеленчукова салата с поширано яйце

Яж и отслабвай

Ммм, наистина много вкусна салата с яйце. Можеш да си я направиш не само на вечеря, но и на закуска – с кафето и тоста. Прекрасно начало на деня, нали?

Време за приготвяне: 15 минути

Тегло: 260 г

Протеини: 15 г

Мазнини: 15 г

Въглехидрати: 5 г

Калоричност: 234 kcal

Състав (за една порция):

яйце – 1 брой;

микс салатени листа – 50 г;

домат – 50 г;

краставица – 50 г;

зехтин – 2-3 капки;

сол, пипер, соев сос – на вкус.

Начин на приготвяне

Застели чаша с опаковъчно фолио за храна, намажи го с масло, внимателно счупи вътре яйцето, посоли, сложи пипер, събери краищата на фолиото, завържи с конец и сложи „пакетчето“ в кипяща вода. Вари го 4 минути.

Извади го, срежи краищата на фолиото и внимателно извади пошираното яйце.

Нарежи краставицата и домата, смеси с листата от салатата, подправи със соев сос и черен пипер, добави подправки на вкус и изсипи в чиния. Черешарката на тортата е пошираното яйце.


Виж още



Ново в Cosmo