Този сайт използва бисквитки (cookies). Ако желаете можете да научите повече тук.разбрах

Хидратираща ...диета

 

Оценка: (0/5)

 
 

Ето как да помогнем на кожата да възстанови добрия си вид и в същото време да се справим с излишните 2-3 кг.

Хидратираща ...диета

След лятната ваканция кожата има нужда основно от хидратация, а тялото - от дребни „поправки“ по силуета, защото каквото и да си говорим, морето и свободното време ни карат да се поотпуснем – било то с пъстри коктейли или изкусителни късни похапвания. А това не се отразява добре на теглото след като теглим чертата, подготвяйки се за есенния сезон. Въпросът е дали бихме могли да направим нещо, което да реши едновременно точно тези два проблема. Отговорът е приятен – чрез хидратиращата диета на италиански специалисти, изготвена след доста сериозни изследвания. Този режим има двоен ефект: помага за свалянето на излишните 2-3 кг, натрупани по време на лятната ваканция, и възстановява дехидратираната кожа.

23 изненадващи храни, които свалят килограми

Същност на диетата

Основното в този режим са продуктите, богати на минерали и витамини, които помагат за справяне с дехидратацията, която, както знаем, се отразява видимо върху кожата, лишавайки я от еластичност, жизненост и тонус. Менюто включва диетични храни, богати на вода и фибри, които са с ниско съдържание на калории, но в същото време са засищащи, и освен това са лесно смилаеми. Не е задължително да бъдат само сурови. В режима спокойно могат да се включват супи и дори сладолед, стига да отговарят на изискванията.

Хидратираща ...диета

Първият етап е с продължителност 3 дни, през които кожата възстановява своята красота, а тялото губи до 1.5 кг. Следват 3 дни почивка, което съвсем не означава отпускане и ядене „на корем“. В тези почивни дни хапването е със свободен избор, но сходно на принципите на разделното хранене – тоест плодовете се ядат самостоятелно, а протеините и въглехидратите не се комбинират помежду си, само със зеленчуци. След това се повтарят същите две тройки – 3 дни режим и 3 дни хранене в почивка. За този период италианските специалисти обещават пълно възстановяване на дехидратираната кожа и сваляне на 2-3 кг без особени усилия и най-вече без гладуване. Този режим може да се повтаря във всеки сезон, но не по-често от веднъж на 2 месеца.

►►►10 лесни съвета за отслабване без диети

Примерно меню за режимните 3 дни

Всеки ден, веднага след събуждане: 1 чаша вода със стайна температура, в която сте добавили 2 с. л. прясно изцеден лимонов сок

Всеки ден, преди заспиване: 1 чаша билков чай от глог или лайка

Първи ден

Закуска: 1 чаша студен чай без захар и 1 чаша нискомаслено кисело мляко, в което сте нарязали на парченца 2 кайсии и 2 сини сливи.

Втора закуска: 1 ябълка

Обяд: 1 купа студена зеленчукова супа (без добавка на ориз, фиде и картофи),

1 лимонов сладолед (200 грама)

Следобедна закуска: 3 резена ананас

Вечеря: 100 г риба тон (от консерва, но в собствен сос) и 250 г зеленчуци на скара, за десерт 1 круша

Хидратираща ...диета

Втори ден

Закуска: 1 чаша чай без захар и 2 резена пъпеш

Втора закуска: 2 резена пъпеш

Обяд: 250 г сирене/кашкавал или 125 г риба тон (от консерва, но в собствен сос) и 5 пълнозърнести солени бисквити

Следобедна закуска: 1 шепа плодове

Вечеря: 100 г сварено или печено пилешко месо, 250 г бланширани броколи и моркови, за десерт – половин банан и 125 г ванилов сладолед

Трети ден

Закуска: 1 твърдо сварено яйце, 1 филийка препечен хляб, кафе без захар.

Втора закуска: 2 сини сливи

Обяд: 1 парче сирене, 5 солени бисквити, 1 малка ябълка

Следобедна закуска: 1 купичка нискомаслено кисело мляко с нарязани на парченца 2 кайсии

Вечеря: 250 г маринована риба, 250 грама задушени моркови и зелен фасул, за десерт 1 ябълка или 1 парче пъпеш


Виж още



Ново в Cosmo