Бразилски прелести

58896 прегледа, 0 коментара

Оценка: (5/5)

7-те стъпки към перфектното дупе

Със серията упражнения тук за нула време ще постигнеш идеалната форма на задните части. Това не е празно обещание, просто сме събрали на едно място точно онова, което ти трябва.

© JOE SHMELZER


Според всички проучвания на Cosmo стегнатото дупе държи палмата на първенството за най-привлекателни женски части в класацията на обратния пол. Сигурно и ти принадлежиш към пълноводната група жени, които през месец се заричат, че от утре вече наистина започват усилени тренировки с цел постигане на ефект „зашеметяващи задни части”. И все не намираш време или пари...

Серията, която ти предлагаме тук, е суперлесна за изпълнение вкъщи. Подбрали сме най-ефикасните упражнения от репертоара на горещите бразилски момичета. Точно тези жени се славят като носителките на най-добре оформените дупета в света. Нямаш ли чувството, че в онази далечна точка от планетата прекарват целия си съзнателен живот в горещи танци и горещи страсти? Но не си мисли, че перфектната фигура им е дар от небето. Бразилките полагат сериозни усилия да се поддържат в неотразима форма. Ако искаш и ти гордо да поклащаш изваяни задни части, след които дори жените да се обръщат (със завист), чети смело и най-вече – действай. С тези техники успехът ти е в кърпа вързан!

В: „Вярно ли е, че от степера седалищните мускули може да станат по-изпъкнали, а дупето – по-голямо?
О:
Няма опасност това аеробно упражнение да доведе до подобен ефект. Степерът е един от уредите, които изгарят най-много мазнини в тази област. Но за да се работи за стягане на седалищните мускули, а не толкова на краката, лактите трябва да са облегнати напред по време на тренировката.



Няма коментари

Все още няма коментари за "Бразилски прелести".

Твоето мнение ще е първо!


Вижте още



Ново в Cosmo