Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

8 лесни начина да изгориш 100 калории

 

Оценка: (0/5)

 
 

Днес не успя да устоиш на шоколада и солетите? Без угризения! Виж нашите съвети за неусетно топене на калории.

8 лесни начина да изгориш 100 калории

1. Извърви пеш километър и половина

Смята се, че километър и половина са достатъчни за изгарянето на 100 калории. Разбира се, колкото по-бързо ходиш или дори тичаш, толкова повече ще ускориш процеса. За да определиш разстоянието точно, просто използвай Google Maps на телефона си. Въвеждаш адресите на точка А и Б, а приложението само изчислява колко километра има между тях. Или си купи педометър – 2000 крачки също се равняват на километър и половина.

Виж как изглеждат супер тренираните дупета на Instagram моделите (снимките долу):

11 примера за тренирани, секси дупета от Инстаграм мацките

2. Утоли жаждата със студена вода

Не само пий водата студена, но и наведнъж. 1 чаша изгаря 25 калории, защото тялото хаби енергия, за да се стопли. Разпредели равномерно 8 чаши за целия ден.

3. Пий топли напитки

Не само студените питиета ти помагат да се избавиш от излишното, но и топлите. Кафето, черният и зеленият чай стимулират симпатиковата нервна система, което води до горене на калории. Медицинските проучвания сочат, че 3 чаши зелен чай на ден изгарят между 78 и 106 калории на ден.

►►► Супер дупе: най-добрата гимнастика за стягане

4. Стой повече време права

Безкрайните часове на седене в офиса са пагубни за фигурата. Докато си зад бюрото, гледай да клатиш краката си (буквално!), колкото може по-често. По време на дълъг телефонен разговор стани и се разходи из стаята. В края на работния ден ще си минус 100 калории.

5. Тренирай с прахосмукачката

Домакинските задължения не изглеждат толкова досадни, щом разбереш колко калории могат да премахнат. Например, за час една жена с тегло 60 килограма изгаря следните калории:

• разтребване, оправяне на легла – 120 калории

• поливане на растенията – 90 калории

Вкусни храни за лека вечеря - ще откриеш кои са те в галерията долу:

13 вкусни диетични храни за вечеря

• миене на чинии – 90 калории

• чистене с прахосмукачка – 138 калории

6. Хайде, скачай

Носи си в чантата въже за скачане и го използвай винаги, когато намериш свободно време. 2-3 пъти по 10 минути и 100-те излишни калории изчезват. Освен това, скачането е забавно и действа разтоварващо.

►►► Трикове за правилно тичане

7. Танцувай, сякаш никой не те гледа

8 лесни начина да изгориш 100 калории

Съжаляваш, че хапна вафличка вместо плод за следобедна закуска? Включи радиото на макс и танцувай колкото сили имаш за 20 минути. Ако детето ти е наблизо, грабни го на ръце и потанцувайте заедно.

8. Излез да поиграеш с децата

Децата са най-добрите партньори за упражнения. Така че, право към парка за семейни забавления. 30 минути игра на фризби или 10 минути каране на блейдери горят 100 калории. Дори когато държиш бебето си на ръце, използвай времето да правиш клякания или си играйте на „самолет“, като го подхвърляш леко във въздуха. Така хем се движиш допълнително, хем мъничето е доволно от играта с мама.


Виж още



Ново в Cosmo