Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

"Здравословни" храни, които диетолозите ти забраняват

 

Оценка: (0/5)

 
 

Етикетът "здравословно" понякога е доста подвеждащ!

"Здравословни" храни, които диетолозите ти забраняват

1. Мюсли

"Здравословни" храни, които диетолозите ти забраняват

Голяма част от готовите пакетирани мюсли, които се продават по магазините, са пълни със захар. Дори и да са с етикет "без захар" (във вида на кристални бели частици), тя може да съществува под формата на сушени плодове, мед, агаве, оризов сироп (да, знаем, объркващо е!). Като общо правило провери етикета, и ако се съдържа повече от 15 гр. на 100 гр. продукт, значи се смята за "високо съдържание на захар".

Вместо това: Направи свой собствен микс за закуска от овесени ядки и добави по твой избор ядки, семена и плодове!

Най-модерните здравословни храни в социалните мрежи за 2016

2. Купени от магазина смутита

"Здравословни" храни, които диетолозите ти забраняват

Те могат да претендират, че ти доставят всичко необходимо за деня, но всъщност това е изключително подвеждащо. Тези смутита не само, че са с високо съдържание на захар, но те също така са пастьоризирани, което включва нагряване до много висока температура. Това концентрира захарите в плодовете и унищожава много ценни витамини и антиоксиданти. Също така избягвай сокове и нектари в бутилка, въпреки подвеждащия етикет "натурални, с добавени витамини".Те най-вероятно са силно преработени и положението става доста объркващо!

Вместо това: Направи свое собствено домашно смути! Единственото, от което имаш нужда са пресни плодове и зеленчуци и един блендер (пасатор също може да ти свърши работа). Нямаш нужда от професионални сокоизтиствачки, а само от малко въображение!

►►►ВИЖ ТУК: 5 признака, че трябва да промениш храненето си!

3. Оризови крекери

"Здравословни" храни, които диетолозите ти забраняват

Често определяни като "диетична храна", заради ниското съдържание на калории, всеки, който залага на оризовите кръгчета знае, че не правят абсолютно нищо, за да те заситят! Те също така са с изключително висок гликемичен индекс, което означава, че въглехидратите, които съдържат, се абсорбират в кръвта много бързо и изпращат кръвната захар на въртележката! Това води до остър пристъп на глад и може би ще се разделиш с идеята за загуба на тегло.

Вместо това: Избери такива от овес или кафяв ориз. Те са с по-високо съдържание на фибри, минерали и витмини, тъй като са направени отпълнозърнест продъкт. С по-нисък гликемичен индекс са и ще те държат сита.

4. Сушени плодове

Много е лесно да изядеш 10 (дори повее) сушени кайсии наведнъж, така между другото. Сушените плодове са добре в малки количества, но проблемът е, че лесно може да се прекали с тях, а те са с много голямо количество захар! Също така трябва да се внимава, тъй като голяма част от тях са със сулфити, към които много хора са чувствителни.

Вместо това: Винаги, когато имаш възможност, яж пресни плодове. Ако избереш сушените, то внимавай с количеството - нека да е еквивалент на това, което ще изядеш, ако не са сушени. За закуска суровите ядки са много по-добра алтернатива, защото съдържат протеини и фибри, от които организмът ти има нужда.

Каква е твоята закуска според зодията

5. Белтъци

"Здравословни" храни, които диетолозите ти забраняват

Забрави отделянето на белтъка от жълтъка, винаги яж цели яйца! Нашият колективен страх от яйцата дойде, когато ни накараха да вярваме, че жълтъкът е с високо съдържание на холестерол и ще ни докара сърдечни болести. Ние вече знаем, че холестерола в храните има много малко влияние върху холестерола в ръвта ни. Въпреки, че белтъкът е мястото, където се намира протеина, жълтъкът ни носи всички прекрасни хранителни вещества като холин, омега-3 мастни киселини, антиоксиданти, витамини D и В12.

Вместо това: Цели яйца! Винаги избирай от свободно отглеждани кокошки. Не само, че са шт щастливи кокошки, но и проучванията показват, че съдържат по-голяма част от хранителните вещества. 

►►►ВИЖ ТУК: Метаболитна диета - ускори обмяната на веществата!

6. Соеви продукти

Често се препоръчват като по-здравословна алтрнатива на месото и млечните продукти, но истината е, че соевите продукти много често са силно преработени, генетично модифицирани и потенциално вредни за здравето ни. 

Вместо това: Избери други растителни източници на протеини като боб, леща, киноа и водорасли. За не млечни млека избери ядкови, као бадемово, например.


Виж още



Ново в Cosmo