Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

6 храни, които ядат щастливите жени

 

Оценка: (0/5)

 
 

Съществува ли храна за щастие?

6 храни, които ядат щастливите жени

Определено, да! Със сигурност сме съгласни, че съществуват храни, които подобряват настроението ни! Всички сме съгласни, че една от тях е шоколадът, виж кои са и останалите. Разкрихме какво е менюто на щастливите жени!

23 изненадващи храни, които свалят килограми

6 храни, които ядат щастливите жени

Ние сме това, с което се храним, защо тогава да не започнем да похапваме щастие?
Ние сме това, с което се храним, защо тогава да не започнем да похапваме щастие?
 

1. Черен шоколад

Не забравяй да избереш шоколад с над 70% какао!
Не забравяй да избереш шоколад с над 70% какао!

Има реална научна причина, заради която сме привлечени от шоколада, когато имаме нужда от спасителен пояс! Съществуват съединения в черния шоколад (само не забравяй да избереш такъв с над 70% какао), които стимулират производството на ендрофини, нашите вътрешни дарители на удоволствие! Той съдържа също серотонин, нервотрансмитер, който действа като естествен антидепресант.

2. Сладки картофи

Сладките картофи са пълни с витамин В6!
Сладките картофи са пълни с витамин В6!

Те са пълни с витамин В6, който спомага за облекчаване на симптомите на ПМС като раздразнение, депресия и промени в настроението. Витамин В6 също спомага производството на допамин и серотонин, които контролират настроението и поведението. Кой иска сладки картофи?

3. Ядки

Ядките са един от най-добрите източници на цинк.
Ядките са един от най-добрите източници на цинк.

Благодарни сме на ядките, заради високите нива на цинк, които съдържат! Цинкът не само, че е важен за настроението и психическото здраве, но според последни проучвания спада към "секс" минералите. Повишава либидото и подобрява сексуалния живот.

4. Сьомга

Ако си вегетарианка, замени сьомгата със семена от чиа или ленено семе като ги добавиш в сутрешната си закуска, в смутито или в салатата.
Ако си вегетарианка, замени сьомгата със семена от чиа или ленено семе като ги добавиш в сутрешната си закуска, в смутито или в салатата.

С голямото количество омега 3 мастни киселини, сьомгата е от съществено значение за доброто функциониране на мозъка. Проучвания доказват, че хора с дефицит на омега 3 са много по-поддатливи на лошо настроение и депресия. В случай, че си вегетарианка избери чиа и ленено семе, те са най-добрият растителен източник на омега 3.

5. Спанак

Ако искаш да намалиш стреса в ежедневието, похапвай често спанак.
Ако искаш да намалиш стреса в ежедневието, похапвай често спанак.

Благодарение на голямото количество магнезий (само една чаша осигурява 40% от препоръчителния дневен прием), спанакът регулира женските хормони. Той също е от значение за здравето на нашите надбъбречни жлези, които ни помагат да се справим със стреса. Така че, жизнено важният мангезий доста често се нарича "успокоителното на природата".

6. Яйца

Започни деня си със закуска, в която присъстват яйца, за енергия и настроение.
Започни деня си със закуска, в която присъстват яйца, за енергия и настроение.

Супер закуска! Яйцата като пълноценен протеин, съдържат разнообразие от аминокиселини, които могат да помогнат за подобряване на настроението. Те са един от малкото хранителни източници на витамин D, така че, ако се чувстваш отпаднала и депресирана, яж яйца! Само не забравяй, че истинският източник на витамин D е слънцето, така че прекарвай повече вреем навън!


Виж още



Ново в Cosmo