Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Твоят хороскоп за 18-ти април

 

Оценка: (0/5)

Виж какво те очаква днес в хороскопа си ►►►тук:

Твоят хороскоп за 18-ти април

Здравословната закуска съдържа:

*Комплексни глюциди, които доставят енергия, нужна на организма до обяд. Съдържат се в хляба, зърнените закуски, ориза. Добре е да подберем продукти с нисък гликемичен индекс, които водят до съвсем плавно покачване на захарта в кръвта – пълнозърнест хляб вместо бял, овесени ядки вместо готовите зърнени смеси.

*Мазнини, които забавят усвояването на захарите. Съдържат се в маслото, което трябва да бъде консумирано в разумни количества, в ядките като бадеми или орехи, богати освен това на есенциални мастни киселини.

*Протеини – често се препоръчва да си ги набавяме чрез млечните продукти – прясно, кисело мляко и извара, които съдържат и много калций. Студеното прясно мляко се храносмила по-добре от топлото. Ако все пак млечните продукти не са за теб поради алергия или друг вид непоносимост, достави си протеини чрез немазно месо или бобови храни. Соята успешно заменя месото в храненето на вегетарианците.

*Топла напитка за хидратиране на тялото. Тя доставя вода и така компенсира загубата на течности от нощта. Изпий един чай или едно кафе, избягвай подсладените готови напитки.

*Плод – с богатството си на хранителни вещества и витамини плодовете са не само приятна, но и много полезна храна. Те съдържат „бързи” захари, много подходящи за началото на деня. По-добре е да хапваш плод вместо да изпиваш сока му, защото в целия плод има ценни фибри.


Виж още



Ново в Cosmo