Lady Popular Cosmopolitan
С използването на този сайт Вие приемате, че той използва „бисквитки" за подобряване на Вашето преживяване, персонализиране на рекламите и анализ на посещаемостта. Моля прочетете нашите Условия, Политика за бисквитки и Политика за защита на личните данни.разбрах

Дневен хороскоп за 3 януари

 

Оценка: (0/5)

Третият ден от началото на новата 2018-а година е, а ние набираме скорост с локомотива наречен „Големите надежди“. Право напред! Докато ентусиазмът около прясно взетите новогодишни решения още не се е изпарил, виж какво е подготвил хороскопа ти за днес ⇒ тук. И каквото и да правиш, не се отчайвай – тази година, ще е твоята година. Защо сме толкова убедени? Защото ти ще си я направиш такава. 

Дневен хороскоп за 3 януари

В тон с решенията за следващите 365 дни, предлагаме ти няколко трика за връщане на формата след обикалянето сред трапезите:

ДВИЖИ СЕ (ДОРИ ДА Е 15 МИНУТИ ДНЕВНО)
Според традиционния подход за ефективно отслабване трябва да се движиш. Освен че изгарят калории, физическите упражнения спомагат за стабилизирането на захарта и контрола върху апетита. Опитай кратка интензивна тренировка от 15 минути – аеробика, бягане или бурни танци веднага след ставане, макар че утринната гимнастика е от тези обещания, които даваме с пълното съзнание, че едва ли някога бихме могли да изпълним.

ОПРЕДЕЛИ ДАЛИ НЕ СТРАДАШ ОТ НЯКОЯ АЛЕРГИЯ
Според статистиката всеки трети страда от скрита хранителна алергия, която се проявява, като се подува стомахът, задържат се течности и се появява целулит. Вероятно това е храна, която е в ежедневното ти меню, но понеже симптомите не са много отчетливи и плашещи, може да не си разбрала, че става въпрос за алергия. Идеалният случай, разбира се, е да отидеш на алерголог, но ако това е невъзможно в момента, просто се опитай да си спомниш кои продукти те карат да се чувстваш дискомфортно и се откажи от тях за тази седмица – така дори ще потвърдиш подозренията си.

УПОТРЕБЯВАЙ „ДОБРИ“ МАЗНИНИ
Не бива да се отказваш изцяло от мазнините. Организмът има голяма нужда от част от тях. Те са незаменим източник на някои елементи, освен това ускоряват метаболизма, намаляват лошия холестерол, подобряват състоянието на кожата, балансират хормоните и ти носят хубаво настроение. Добрите мазнини са два вида: омега-3 мастни киселини (съдържат се в сьомгата, рибата тон, тиквените семки и орехите) и омега-6 (в ядките, сусама и растителните масла като зехтин и олио).  

Виж още:

►►► Големият годишен хороскоп за 2018-а!


Виж още



Ново в Cosmo