Ексклузивно модно ревю в бутика на MaxMara

На ексклузивно модно ревю в бутика на MaxMara бе почетена иконата на марката - палтото. Най-отбраната и вярна на марката аудитория набеляза новите попълнения за есенно/зимния си гардероб, което в последните типично есенни дни бе особено полезно за тях.

На ексклузивно модно ревю в бутика на MaxMara бе почетена иконата на марката - палтото. Най-отбраната и вярна на марката аудитория набеляза новите попълнения за есенно/зимния си гардероб, което в последните типично есенни дни бе особено полезно за тях.

 

Гостите бяха очаровани от пресъздадената в бутика атмосфера на шивашко ателие от средата на миналия век и се развълнуваха при досега с шивашките принадлежности, създали първото палто на MaxMara от 1951 г. Сред тях бяха известни бизнес дами като Люба Ризова, шефката на Новините на bTV и PRO BG, Мария Стоева, Траянка Орфаниду (Форс Делта), Катя Паскова (Дерма Вита), Нина Радева, Радмила Филева (Philips), Емануела Шкодрева, Гери Дончева и мн. др., които с интерес  видяха моделите от трите линии на колекция есен/зима 2010 – MaxMara, Sportmax и Pianoforte. Уникалното парти завърши с изискан коктейл, на който бяха поднесени отбрани суши хапки, кралски скариди с мирин и корен от ингва, сьомга с неро ди сепиа и ряпа дайкон и др. Прекрасното шампанско Freixenet допълни приятната атмосфера.
Клиенти на Max Mara в световен мащаб са Дженифър Лопез, Джина Дейвис, Глен Клоуз, Сандра Бълок, Катрин Зита Джоунс, испанската кралица София и много други.


 
Мax Mara

Есен/зима 2010-2011
Един нов конструктивизъм, едно завръщане към традицията.
Един  свеж, романтичен подход към зимната морска тема. Дълги, удобни палта, пристягани в талията с колани в мъжки стил. Сака и кадетски кабани, носени със секси поли до коляното или по-дълги в театрален стил, униформени ризи,  къси голф панталони, възли, нови смокинги и рокли в стил Мата Хари.
Великолепните материии, издържани в традициите на Макс Мара: кашмир, чиста камилска вълна и каша, а също така рипсено кадифе, ламе и бродерия. Черно, морско синьо, сиво и светлокафяво, заедно с униформено синьо и златно.

 

SPORTMAX

Есен/зима 2010-2011
Дискретният чар на буржоазията. Колекцията на Sportmax е вдъхновена от известния филм на Бунюел, в който женствеността и елегантността балансират между ексцентризма и класиката. Тук можем да открием чудесни кашмирени палта в комбинация със сака тип блузон с двоен цип, копринени ризи с щампи и рокли със златни пайети, плисирани поли с мрежести елементи и шлифери в спортен стил. Формите са меки, благодарение на диплите и чупките на полите или широките панталони. Основен подход е комбинирането на материи и кожи, като винаги присъстват две, три и дори четири различни материи в една дреха – като груба вълна, кашмир, найлон и др. Голямото разнообразие от детайли придава на всяка дреха характерна уникалност.
Естествени цветове, от гористо зелено до малинови нюанси оживяват заедно със златна светлина. Въпреки това в колекцията присъстват също и по-силни и ярки шарки като червено, светло зелено и лилаво.


Култовото палто „The Icon”  с
артикулен номер 101801

Създадено през 1981г. от Анна Мари Берета, това двуредно палто от вълна от бобър и кашмир днес се смята за повече от култово.
Този модел палто продължава да бъде модерен и актуален. Дължината му от 120 см. го прави идеално за всяка жена, а ръкавите му тип „кимоно” прилягат на всяка женска ръка.
Това е любимото палто на Изабела Роселини, Глен Глоуз, Кейт Бланшет и много други – то е „must” иконата в модата.
Успехът на този модел палто кара Макс Мара да не пропуска зимна колекция без него.


MAX MARA –12 ГОДИНИ В БЪЛГАРИЯ
На българския пазар Max Mara присъства от дванадесет години. През това време много българки оцениха достойнствата на марката и откриха своята нова идентичност чрез богатото разнообразие от колекции, които предлагат продукт за всеки един момент от деня. Стилът “произведено в Италия” се утвърди успешно, предлагайки перфектно скроени облекла за практичните работещи жени. Max Mara твори различни по стил модни колекции в самостоятелни компании с цел да предложи различен имидж, подхождащ на стила на всяка индивидулна жена. Днес Max Mara представлява отправна точка и образец за целия италиански прет-а-порте свят.

Max Mara s.r.l. включва колекциите на  Max Mara, Sportmax,  'S Max Mara, Weekend by Max Mara, Max Mara Studio, Sportmax Code, Max Mara Elegante, Max Mara Accessori, Max Mara Occhiali, Max Mara Hosiery, Sportmax Beachwear.



ИСТОРИЯ НА МАРКАТА
Форми, цветове, материи и тъкани: повече от половин век на идеи и стремежи, превърнати в реалност.
Всъщност основите на марката Max Mara са поставени през 1951 г. с представянето на едно палто в цвят “камел” и един червен костюм. Основателят, Акиле Марамоти, след дипломирането си като адвокат се отдава изцяло на семейната страст – шиенето на дамски дрехи. Това увлечение той наследява от неговата прабаба Марина Риналди, която в края на 19 век ръководи шивашко ателие от висока класа в сърцето на Реджио Емилия, предугаждащо тогавашните прет-а-порте идеи в период, когато модата се e считала само за занаят.
Много други колекции последват първата: успехът е мигновен и продължава и през следващите години, като в края на 60-те, когато Лондон е столицата на идеите и модата, Акиле Марамоти отново е този, който пръв улaвя творческия кипеж и го пренася в новосъздадената си колекция, Sportmax, отправена към младите жени, които се стремят към различен външен вид.
Остатъкът от историята е повлиян от по-скорошни събития в модата: еволюция на костюма, разделяне на частите на дрехата и нарастващите изисквания на дамите, които довеждат до създаването на 22 колекции, сезон след сезон; различни по целеви групи и имидж, с цел едно по-пълно задоволяване нуждите на всяка една жена.
Днес Max Mara предлага различни колекции, безброй идентичности, от които да избираме. Всички те притежават общите характеристики на продуктите, предлагани от компанията от Реджио Емилия: качество, стил и уважение към личността.
Днес Max Mara представлява модел и отправна точка за италианския и международния прет-а-порте свят. А страстта и решителността, както и иновативната традиция, започната от основателя Акиле Марамоти отпреди повече от 50 години, се продължават от новото поколение на фамилията, което упражнява висшия мениджмънт на компанията с подкрепата на опитни специалисти.


Д-р Луиджи Марамоти
Доктор на икономическите науки
Президент на Max Mara s.r.l.

Д-р Игнацио Марамоти
Доктор на правните науки
Президент на Max Mara Fashion Group s.r.l.

Д-р Мария Лудовика Марамоти
Доктор на правните науки
Президент на Manifatture del Nord s.r.l.
 
Производството на Max Mara Fashion Group s.r.l. винаги е било охарактеризирано като реалистично и с подчертан моден оттенък. Благодарение на това компанията е съхранила във времето принципите и приоритетите, които я отличават от другите компании в модната индустрия на Италия и тази по света, а именно високо качество, модно съдържание, съответствие на категориите качество – цена, носимост, прецизна изработка, изследователска работа и не на последно място разпространение и комуникации.


КРЕАТИВНОСТ

Max Mara, която следва своя собствена философия, винаги отдава предпочитание на груповата обвързаност повече, отколкото на отделни сътрудници и консултанти. Поради тази причина, креативността никога не се основава на индивидуалните възможности, а винаги играе важна роля през целия процес на производство, който включва работата на различни професионалисти: таланта на повече или по-малко известни дизайнери, също така таланта на изследователите в областта на тъканите, на работещите в производството, на маркетинг експертите и на експертите по връзки с обществеността. В тази връзка, ние наистина можем да говорим за предприемаческа креативност. През годините имена, като това на Емануел Кан, Карл Лагерфелд, Лучано Сопрани, Гай Паулин, Жан-Чарлс де Кастелбажак, Долче и Габана, Ана-Мария Берета, Нарсизо Родригез и Франко Москино, са допринесли, по един индивидуален начин, за изменение на понятието „жената Мax Mara”.
Във времето е изградена система на сътрудничество с италиански и световни модни стилисти, която се превръща във фундамент за работата на Max Mara Fashion Group S.r.l. През годините всеки един от тези известни стилисти е допринесъл за определяне креативността на Max Mara, без монополизъм и без да нарушава концепцията за колективния продукт, създаван от екипа на Max Mara. Освен това за различни сезони на компанията са сътрудничили и млади таланти от най-престижните световни школи, като Кингстън колидж и Кралския колеж по изкуствата в Лондон.


MAX MARA: КОМУНИКАЦИИ

Повече от 50 години Мax Mara предлага изчистен и умерен продукт, синтез на много идеи, замисли и проби; продукт, който бива постоянно наблюдаван, за да гарантира фокусирано и съгласувано предложение. В това отношение комуникацията има фундаментална роля в дейностите на Max Mara Fashion Group S.r.l.: фотографи като Sarah Moon, Paolo Roversi, Fabrizio Ferri, Arthur Elgort, Albert Watson, Giampaolo Barbieri, Peter Lindbergh, Steven Meisel, Richard Avedon, Steven Klein, Craig McDean, Inez Van Lamsweerde & Vinooddh Matadin и много други известни имена са били ангажирани в рекламните кампании, улавящи в исторически фотографии динамиката на модата и стила на милиони жени.
Измежду безбройните инициативи се нарежда и списанието на Групата – MM Magazine, което наскоро навърши шестнадесет години. От 1989 г. това списание е средството, чрез което Max Mara комуникира със своите читатели по цял свят и завършва концепцията на компанията за мода и имидж.
Списанието е с 500 000 копия тираж и се разпространява чрез магазините на Max Mara по цял свят, а в Италия от 1995 г. и чрез разпространителската мрежа.
През 1992 г. наред с MM Magazine се появява и списанието MR Magazine,  което е посветено на клиентите на марката Marina Rinaldi.
Групата произвежда и отделни каталози за различните колекции.


МАГАЗИНИТE
През 60-те години се създава бизнес компанията Maxima, която е част от холдинга и ръководи директния пазар на дребно.
През 1983 г. Max Mara успешно стартира франчайзингова политика. След като италианският пазар е вече почти изцяло завладян, франчайзинговият план се насочва към по-интересни и динамични пазари в чужбина.
Магазините са не само място за продажба, но и територия, на която се осъществява основния контакт между Max Mara  и клиента. Това са местата, където се представя персоналността на компанията от Реджио Емилия.
Архитектурният стил, вътрешния дизайн и витрините – всички те са посланици на имиджа Max Mara, идентифициращи чрез себе си и компанията и нейния продукт.
Като потвърждение на традицията за опростен дизайн, интериорът на магазина е решен така, че да създаде усещане за светлина и пространство. Обзавеждането е със сияйни съвременни материали с избор на цветове, които да подчертават продукта в една приветлива и в същото време неформална атмосфера.